Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 08-01-2018 14:30:23
Computers & Telefonie

Internet valt uit

haal de modem zo 30 min van de stroom en andere aansluitingen, bij ziggo is dat de coax kalel er uit en bij adsl van de telefoon aansluiting.
soms kan het ook gebeuren dat internet het helemaal niet wil doen en dan moet het volgende gebeuren.


ga met de muis naar het internet icoontje rechts beneden in en klik met de rechtermuis knop er op en ga naar netwerk en internet instellingen.
ga dan naar adaptoropties wijzigen klik op de ethernet icoon met de rechtermuis knop op eigenschappen en op configureren , geavanceerd en dan op
energie-effciënt ethernet  en uitschakkelen daarna op groen ethernet  en ook uitschakkelen.


dit voorkomt dat de ehternet (netwerk) systeem wordt uitgezet.


hierna even opnieuw opstarten en het probleem zou verholpen moeten zijn.