Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kassens - 12-01-2018 20:23:20
Geldzaken & Recht

Direct solutions

Hier bij deel ik mede dat wij vandaag telefonisch  zijn benaderd door direct solutions omdat er nog een rekening open stond van € 90  en aangezien wij deze niet op tijd hebben betaald  is het bedrag op gelopen naar € 182.40 .  maar bij ons is helemaal niets bekend van deze rekening !! volgens de beller gaat het over een telefonisch contact wat met ons is gepleegd in juni 2016 . en dat wij toen hebben ingestemd met hun aan bieding  aan gezien wij dit niet binnen 2 weken hebben afgemeld zijn wij hun het boven genoemde bedrag schuldig. ik hen aan gegeven hier niets van af te weten en ook niet eerder bericht heb ontvangen. volgens de beller is er eind maart 2017 nogmaals een herrinerings mail naar ons gestuurd. die hebben wij echter niet ontvangen !! wel vreemd dat zij ons nu pas hier over bellen dit heb ik ook aangegeven. de beller heeft ons even later een mail gestuurd met daarin de op 
dracht het bedrag van 182,40 euro over te maken voor 16 jan.  dus binnen 4 dagen . zo niet dan wordt er met de deurwaarder gedreigd . kunt u ons helpen met wat nu te doen aangezien wij van niets weten en dit niet willen betalen.