Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

koekeloer
koekeloer - 17-01-2018 11:58:14
Huishouden & Energie

Geen jaarafrekening ontvangen van energiebedrijf qurrent

Ik ben nu bijna 1 jaar klant van qurrent en tot op heden is er nog nooit een probleem wat hun ict betreft opgelost. 2-maandelijks overzicht  klopt niet (ze gebruiken hoog/laag tarief, maar ik heb contract voor enkel tarief). op de app krijg ik verbruik te zien van okt - dec 2016, terwijl ik toen nog niet eens klant was en toen ook geen slimme meter had. als ik een week niet thuis ben en geen gas gebruik (meterstand is gelijk bij terugkomst als bij vertrek) laat de app toch verbruik zien. zo kan ik nog wel doorgaan. grotere prutsers als qurrent heb ik niet gezien in energieland.