Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 18-01-2018 21:33:35
Auto & Vervoer

Auto reparatie

Wat was het uurloon, wat kostte het gebruik van de werkplaats, hoeveel kostte klein grut bij de reparatie en hoe lang waren ze bezig?
geen enkel bedrijf stuurt klanten de rekeningen van hun leveranciers. logisch zou ik denken. ook moeten ze de producten bestellen als die niet op voorraad zijn en ook dat kost tijd en dus geld. een gewone allround garage was mogelijk voordeliger geweest dan de merkdealer, dan had u niet voor een merkdealer moeten kiezen. ik vind de rekening overigens niet extreem hoog. ze hebben, naar ik aanneem, ook eerst nog naar de oorzaak van het euvel moeten zoeken. ook dat kost tijd en dus geld en daarvoor moet apparatuur gebruikt worden waarin geinvesteerd moet worden.
als u het niet met de rekening eens was had u direct moeten reclameren en niet pas nu.