Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 20-01-2018 11:35:24
Winkels & Webshops

Betaald voor twee trouwringen, tweede ring na 3 maanden nog niet geleverd

Een (gouden?) ring kan tot op zeker hoogte opgerekt worden, maar de juiste maat is toch in de winkel afgenomen?

wanneer het oprekken een risico tot breuk wordt, moet er een stukje van dezelfde legering ingezet worden en die opdracht (met reclamatie aan de oorspronkelijke groothandelaar/importeur) moet door de winkelier gedaan worden. de leverancier is mogelijkerwijze niet direct om de hoek gevestigd.

of de ring te krap geleverd werd of de maat verkeerd genomen werd is niet belangrijk. met uw ontvangstbewijs voor reparatie kunt u gewoon de eerder door consuwijzer aangegeven weg doorlopen en voor een deugdelijke levering resp. ontbinding van de koop van (beide?) ringen gaan.

suc6 ermee, niet opgeven en nog gefeliciteerd met uw huwelijk ... !