Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 21-01-2018 13:33:42
Winkels & Webshops

Geld afgehouden maar niets ontvangen. hoe krijg ik geld terug?

@zeb , 

nog een aanvulling , dit komt vaker voor : 


mijn dochter heeft een aantal maanden geleden een aankoop gedaan via asos. uiteraard betaald maar..... nooit een artikel ontvangen in contact met asos wordt ontkent dat ze iets heeft besteld en het betaalbewijs wordt ronduit genegeerd!!!!! schandalig hoe dit bedrijf met klanten omgaat en ik wil jullie daarom allemaal adviseren om niet bij asos iets te kopen!!!!! als reacties op mijn mails krijg ik steeds andere verzoeken om bewijsmateriaal aan te leveren en naar het betalingsbewijs kijken ze niet eens.. het zijn dus internetdieven!!! geen asos maar a soos!
je bent dus gewaarschuwd.........

lees hier de ervaringen , 

https://nederlandreview.nl/online-shoppen/asos-ervaringen-beoordelingen-reviews" target="_blank">https://nederlandreview.nl/online-shoppen/asos-ervaringen-beoordelingen-reviews