Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
lovewinnie - 22-01-2018 18:04:11
Winkels & Webshops

Klachten schoenen

Ze mogen het eerst laten repareren. is dat niet voldoende heeft u recht op eventueel nieuwe .
wel schandalig dat ze zo omgaan met hun klant. duidelijk slechte kwaliteit geleverd maar goed ze staan in hun recht.
laatst had ik bij adidas schoenen besteld en na 6 weken zat er een gat in de neus. dochter had dezelfde schoenen en op de zelfde plek omstond ook een gat. zelfde schoen zelfde plek. foto gemaakt, opsturen en kreeg volledige bedrag retour. zelfs excuus erbij ( en dat waren schoenen van ca 110 per paar en dan al zulke service). meteen geld bij hun weer uitgegeven aan ander model en daar nu nog heel tevreden over