Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

user123
user123 - 23-01-2018 06:16:33
Winkels & Webshops

Lifestylewoonwinkel

Leveringsvoorwaarden moeten ter hand gesteld worden bij de verkoop. u hoeft daar niet voor te tekenen. in dit soort situaties wordt eigenlijk altijd ontkend dat de leveringsvoorwaarden zijn ontvangen en staat daarom een verwijzing op de orderbon.

u gaat er wel direct met een gestrekt been in: op de eerste dag van de 8e week direct bellen (mag) en dan verwachten dat ze dezelfde dag nog reageren. 
u snapt toch ook wel dat het opvragen bij hun leverancier waar de tafel blijft tijd kost ?
een paar dagen later direct een negatieve review plaatsen helpt ook niet echt. zoals u heeft ervaren.

er is met u een vermoedelijke levertijd afgesproken en de winkel is niet cbw erkend (in dat geval mag de levertijd maximaal 4 weken uitlopen)

de vraag of de meubels vooraf worden gecontroleerd is er een in de categorie wantrouwen. wanneer je graag transportschade wil dan moet je vooral voor het transport de verpakking gaan slopen...