Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ch
ChristenG - 25-01-2018 08:34:25
Huishouden & Energie

Toon van eneco niet zo slim?

Helaas per ongeluk het slechtste antwoord als topantwoord aangemerkt, wilde dit ongedaan maken maar dit lukte niet. toch nog even een update. afgelopen week nog twee keer gebeld door eneco. wat blijkt, afgelopen januari 2017 hadden de nieuwe tarieven ingeladen moeten worden in onze slimme thermostaat toon. dit blijkt dus om onbekende redenen bij ons niet het geval geweest te zijn. toon heeft dus het hele jaar de inschatting laten zien op de  "iets lagere tarieven" van 2016. dit verklaard niet het hele verschil maar waarschijnlijk wel ongeveer de helft van het bedrag. eneco gaat zo snel mogelijk zorgen dat toon voor ons de juiste tarieven gaat hanteren. uit coulance krijgt ik het hele abonnementsgeld voor toon van het jaar 2017 terug. hier kan ik iets mee, goede duidelijke uitleg en toch een bekentenis dat er iets mis is gegaan. het verbruik op het eindoverzicht klopt, daar twijfelde ik ook niet aan. waar het wel om ging is de vraag waarom toon hele andere cijfers liet zien. eneco heeft zijn best gedaan om dit te achterhalen hetgeen ook is gebeurd. dus, toon blijkt geen pathologische leugenaar, toon kreeg foutieve informatie en kon er dus helemaal niks aan doen. ik kan me neerleggen bij de huidige situatie en vindt dat eneco zijn best heeft gedaan "het lek boven te krijgen" iedereen bedankt voor de reacties en mocht iemand een soorgelijk probleem hebben (gehad) dat is hiermee wellicht ook hun vraag hiermee ten dele beantwoord.