Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Grunnen.
Grunnen. - 25-01-2018 10:46:12
Winkels & Webshops

Gratis retour blijkt niet gratis. bol.com

Volkomen terecht dat bol kosten berekend als het apparaat zichtbare gebruikerssporen heeft. de beschadigde doos is niet de oorzaak en wordt ook niet genoemd in het bericht van bol.niemand accepteerd een apparaat met zichtbare en waarschijnlijk niet te verwijderbare  gebruikerssporen als nieuw. je mag niet mopperen,want de meeste bedrijven sturen zo'n artikel retour. bol is in dit geval etalage voor de firma drone-dropper en deze firma hanteerd zijn eigen regels voor retourzendingen.