Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 26-01-2018 15:22:12
Winkels & Webshops

Media markt neemt klachten over niet bezorgen van bestelde goederen niet serieus

Wat leren we van uw treurige verhaal?

mijn ervaring: ik wilde (uit solidariteit) met de plaatselijke vakhandel onlangs een vaatwasser in de witgoedwinkel bestellen ...

"meneer, bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf, maar wij gaan ermee stoppen, want we kunnen niet meer prijsvechten!".

ergo: monopolisten worden door de consument zèlf gecreëerd en daarmee op termijn de marktwerking uitgeschakeld.

inderdaad: we zijn helemaal gèk geworden door bij dit soort ketens tègen beter weten in, maar te blijven bestellen.