Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
Berriejansen - 27-01-2018 09:06:02
Computers & Telefonie

T mobile per direct opzeggen

Beste,  waar ik een abonnement heb en waar ik woon staat hier buiten, dit is niet relevant voor deze discussie.
dus uw opmerking heeft hier ook niets mee te doen !

waar ik wooon heeft er niets mee te maken, zit voor mijn werk de meeste tijd in nederland.
ben gewoon een gemiddelde gebruiker, heb voor de familie en klein zakelijk diverse abonnementen bij hun.

als je niet via een automatische incaso betaald komen er extra kosten bij, dus als klant ben je dan weeer de dupe.
1e abonnement is de 1e keer meteen gelukt om om te zetten naar een ander rekeningnummer, met de huidige iban is daan niets moeilijks aan.
alleen mijn 2 andere abonnementen lukt ze maar niet. mijn nederlandse rekening wordt stopgezet, daarom wil ik het nummer aanpassen.

wat ik het aller ergste vind is dat t mobile het niet geregeld krijgt en de klant alles zelf moet constateren en er achteraan moet gaan, er komt niets vanuit hun.