Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 28-01-2018 08:16:23
Winkels & Webshops

'sushi of tapas voor twee' van de hema - onjuiste locaties

Terugblik op het resultaat van deze topic ...

de hema heeft inmiddels een verklaring afgegeven, dat het ze allemaal erg spijt, dat er vanaf maandag a.s. een waarschuwing zal worden geplaatst bij alle verkooppunten, maar heeft geen enkele toezegging gedaan (behalve telefonisch aan @jeroen bouma), dat de cadeaukaart kan worden omgeruild, indien de consument géén lange reis wil maken of iets van geld terug vanwegen onvolledige informatie en het 'ongemak' ...

misschien kunnen @de slimme dames hierboven en/of @jeroen bouma tenslotte nog eens op dit forum hun persoonlijke commentaar op geven? want, laten we eerlijk zijn, voor andere cadeaucard-bezitters is er uiteindelijk nu nog helemaal niets opgelost ... toch? maar de hema komt er wel mee weg.

de volledige reactie van de hema

ikzelf waardeer dit bedrijf àf, dat al sinds 2015 aantoonbaar via klachten, niet naar de klant luistert ... maar ik was sowieso al geen vaste klant van hun assortiment en een formule waarbinnen óók de deelnemende franchisenemers met elkaar en met de leiding overhoop liggen.

terug naar de laffe houding op het hoofdkantoor van de hema: u kunt hier de hema als 'schijtlijster' nomineren.