Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

JerBouma
JerBouma - 28-01-2018 15:24:15
Winkels & Webshops

'sushi of tapas voor twee' van de hema - onjuiste locaties

ik ging er vanuit dat de 'oplossing' zou worden behandeld bij kassa die we via contact met de klantenservice kregen . dat is echter niet helemaal gebeurd dus hierbij wat ik mensen aan raad die ook zo'n bon hebben als de mijne:

neem contact op met de klantenservice van https://lekkerweg.hema.nl/over-lekker-weg" target="_blank">lekker weg. vermeld dat u contact zoekt vanwege het feit dat de informatie op de bon niet klopt en, een belangrijk detail, dat u hem vóór de maatregel van hema hebt gekocht. ik kreeg toen aangeboden om de tapas & sushi bon te wisselen voor de 3 gangen diner bon. zij vragen dan om je adresgegevens via de mail en dan zou het moeten worden opgelost.

dit heb ik zelf niet geprobeerd, omdat wij naar het hoofdkantoor gingen, maar ik hoop dat het werkt voor u!

ik vind het wel erg jammer hoe de hema hier op reageert. het is nu eigenlijk nog altijd niet opgelost voor iedereen die de bon al gekocht heeft. ook vind ik het zwaar onvoldoende dat er enkel een bordje wordt geplaatst. dat bordje zou maar eens missen of op een onopvallende plek staan in de winkel. dan gaat het alsnog mis. voor nu is dan de beste en veiligste optie eigenlijk gewoon: niet kopen.