Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
theodorus_62943 - 29-01-2018 11:40:28
Computers & Telefonie

Ziggo geeft geen gehoor aan opzegging en blijft factureren

Ziggo heeft een zeer stellige houding: "ziggo doet niets verkeerd".   adriaan: stel ziggo schriftelijk in gebreke !!!!! en geef daarin ook de juiste gang van zaken en de afwikkeling, inzake de overeenkomst met ziggo.    een kopie van de in gebreke stelling naar het incassobureau / instelling. daarmee moet deze de incassoopdracht van ziggo stoppen stoppen, doen zij dit niet, (dreigen met) een klacht bij de kamer van gerechtsdeurwaarders te amsterdam.  gr. theo arts [edit-redactie]