Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
honda98 - 29-01-2018 13:38:49
Computers & Telefonie

Waarom vervalt je opwaardeer te goed na een jaar. mag dat eigenlijk?

Ik heb ook een prepaid telefoon bij vodafone en ik gebruik hem alleen in nood gevallen. maar ik moet hem wel elk jaar op waarderen. maar ik krijg van vodafone ruim van tevoeren een brief dat mijn prepaid vervald zodat je nog een paar weken de tyd hebt om hem op te waarderen. en je kan het ook op je telefoon op vragen. het is lastig maar de regels zijn daar voor.
ik heb ook een prepaid van telford en dat werkt als boven om schreven.eens per half jaar bellen of smsen dan hoef je hem niet steeds op te waarderen. en het netwerk van telfort/kpn is beter als vodafone.