Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 30-01-2018 10:03:09
Computers & Telefonie

Waarom vervalt je opwaardeer te goed na een jaar. mag dat eigenlijk?

U bent de onbelangrijke klant. niets verbruiken en tòch moeten opwaarderen?

u heeft de verkeerde provider, die inderdaad uw portemonaie leeghaalt, want ze verplichten u tot opwaarderen. was ooit het argument niet, dat er een tekort aan 06-nummers was en niet gebruikte nummers moesten worden 'opgehaald'?

redelijk, dat je af en toe moet aantonen dat je nog gebruik wilt blijven maken van het mobieltje, onredelijk om telkens weer het opwaarderen verplicht te stellen op straffe van diefstal van het tegoed en het 06-nummer.

gelukkig kunt u nog gebruik maken van de marktwerking, waar vodafone klaarblijkelijk niet van wakkerligt.