Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ab
abbut - 31-01-2018 13:14:39
Computers & Telefonie

Levering tele2

Bij afleveren van een telefoon - met abonnement - wordt (bij mij althans) om legitimatie en een pinbetaling van € 0,01 gevraagd. is dat bij u niet gebeurd? dan heeft de bezorger waarschijnlijk een steek laten vallen. misschien door op een verkeerd adres te bezorgen en het niet zo nauw te nemen met de legitmatie? er zijn allerlei secanrio's denkbaar.
mijn tip: vraag bij tele2 na wat de procedure is en wat ervan terechtgekomen is.

bij post.nl heb ik ooit iets vergelijkbaars aan de hand gehad. toen bleek dat de bezorger mijn dure pakket had achterovergedrukt door het zogenaamd te bezorgen en mijn handtekening (die hij nog van een vorige zending had) na te maken. dit is geen beschuldiging aan het adres van uw pakketbezorger, maar een illustratie van de manier waarop het mis kan gaan.