Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MaudTiehuis - 31-01-2018 17:30:43
Winkels & Webshops

Geld afgehouden maar niets ontvangen. hoe krijg ik geld terug?

Wat een drama's met asos. ik heb ook bij hun besteld, via ideal betaald en kreeg de melding van asos dat ideal de betaling niet heeft goedgekeurd. volgens mij snappen ze zelf bij de serviceafdeling niet hoe de betalingen via ideal zijn geregeld. ze hebben namelijk een bedrijf dat voor hun de ideal betalingen regelt, expercash uit duitsland. mijn geld staat nu dus op een nederlandse rabobankrekening van expercash. zowel mijn eigen bank (sns) en de rabobank zijn duidelijk: asos moet met expercash regelen dat zij het geld aan mij terug betalen. asos blijft het naar mij afschuiven: ik zou het moeten regelen met ideal (wat niet kan want dat is een betaalmethode en geen bedrijf dat geld int voor detailhandelbedrijven bij consumenten).
ik heb meer meldingen hierover gelezen. oudere uit 2017. ik probeer te achterhalen of en hoe zij hun geld terug hebben gekregen. verder blijf ik asos via de mail erop wijzen dat zij achter mijn geld aan moeten gaan.