Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi Toetie
Mi Toetie - 01-02-2018 00:10:50
Winkels & Webshops

Retour mi toetie kinderkleding

Beste chantal, wij betreuren ten eerste het feit dat je ontevreden bent met de service welke je geleverd is via onze webwinkel. wij hebben dit ook netjes met je opgelost zoals vermeld in onze algemene voorwaarden.

zoals wij per e-mail ook hebben aangegeven en hebben gevraagd aan je zonder enige reactie, en wat in jouw verhaal ook niet naar voren komt is dat je de kleding al ruim 1,5 week in huis had (volgens track&trace postnl) en vervolgens zou het na deze periode ineens naar rook ruiken. wat zeer zeker onmogelijk is vanuit onze kant daar onze kleding zowel gemaakt als verzonden wordt in een rook- en huisdier vrije ruimte. 

het feit dat je langer hebt moeten wachten op je bestelling is omdat je handgemaakte kleding had besteld waarbij heel duidelijk (bij al onze handgemaakte artikelen) een afwijkende leverdatum vermeld stond, namelijk 10-15 werkdagen. dus de bestelling binnen 3 werkdagen in huis ontvangen was sowieso voor ons onmogelijk.

wij hebben je in alle e-mails netjes te woord gestaan en zelfs nog vragen gesteld aan je die tot op de dag van vandaag onbeantwoord zijn gebleven. ook hebben wij helaas het pakketje nooit retour mogen ontvangen van je terwijl wij dit wel overeengekomen waren.