Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 01-02-2018 14:21:29
Garantie & Verzekeringen

Koopbonnen via e-mail.

Hoezo "problemen met een kassabon"? winkels geef ik niet mijn e-mailadres en anderen ook niet. men kan zelf in de winkel bepalen of men wel of niet een bon wil hebben. ik ga toch thuis niet zelf eerst mailsopzoeken waar de link voor een kassabon bij zit en dan zelf uitprinten? betaalt u mijn papier, inkt en printer dan? ik wil ook niet voor de kosten opdraaien die de winkel anders maakt en waar ik al voor betaald heb via de prijzen in de winkel.
ik heb nog nooit zo een slecht idee gelezen.
voor spullen waar garantie op zit bewaar je de facturen/kassabonnen zorgvudig van, heel simpel. en als men dat niet gedaan heeft kan meestal wel de bon nog via de winkel opgezocht worden als je datum e.d. weet en dat is dan weer op bankafschriften te vinden als met bankpas of creditcard betaald is.
maar wat is uw vraag voor deze rubriek: vraag en beantwoord?