Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
ernie eduard - 02-02-2018 13:53:43
Huishouden & Energie

Betalen voor ophalen materiaal

als het aangenomen werk is zal ik me er niet zo druk over maken. maar het is vaak erg moeilijk om via de telefoon in te schatten welk onderdeel je nodig heb, kijk neem als voorbeeld een kraan je heb honderden merken en verschillende kranen en modellen en bij de ene kraan een kraan rubbertje en bij de ander ceramische schijven waar je duizenden verschillen van heb een doos met kraan rubbertjes heb je wel bij je, maar al het andere dan moet je met een vrachtwagen met twee aanhangers de weg op gaan en dat is niet te doen. maar heeft hij het gezien en het werk opgenomen dan mag je verwachten dat hij volslagen voor de dag komt, of hij moet verborgen gebreken tegen komen dan kom je vaak voor verrassingen staan. 


 


kijk iedereen loop ook tegen bedrijven aan die het de gewoonste zaak vinden dat je een half uur moet wachten terwijl je een afspraak heb gemaakt en als je daar over gaat klagen krijg je standaard te horen spoed gevalletje kijk ik heb beste begrip voor een spoed gevalletje maar niet bij iedere afspraak dan moeten ze maar beter gaan plannen, je maak toch niet voorniks een afspraak??? bij luchtvaartmaatschappijen liep het ook de spuigaten uit dat bijna ieder vliegtuig een paar uur vertraging had en werdt er ook altijd verteld onvoorzienbare mankementen aan het vliegtui waren wat nooit zo was, die moeten tegenwoordig ook gewoon betalen.