Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
Richard1969 - 07-02-2018 09:59:26
Winkels & Webshops

Lifestylewoonwinkel

Ik heb helaas dezelfde ervaring met lifestylewoonwinkel. een buitenkeuken besteld in juni 2017. tot op vandaag geen levering. het laatste contact was op 6 december 2018. daarna zijn zij telefonisch niet meer bereikbaar en reageren zij niet meer op e-mails. ik heb nu via de e-mail een ultimatum gesteld voor levering tot 18 februari 2018. mijn advies is om twee keer goed na te denken voordat u met dit bedrijf in zee gaat en zo wie zo geen aanbetaling doen. de kans is groot dat u het geld kwijt bent. ik heb het vertrouwen in lifestylewoonwinkel verloren.