Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 08-02-2018 16:39:48
Elektronica & TV

Ongerepareerd

Coolblue repareert niet zelf maar stuurt het apparaat door naar de fabriek of een ander service center die door de fabrikant gebruikt wordt.
vertrouwen in coolblue heeft dus niks met de reparatie te maken. coolblue mag het apparaat 3 keer laten repareren voordat ze het geld terug moeten geven of een nieuw apparaat. over het algemeen is de service van coolblue uitstekend maar zij zijn ook afhankelijk wat de fabrikant doet met het defecte apparaat.

heb zelf vorig jaar een defecte koffie machine terug gebracht ter reparatie bij coolblue, na 3 weken kreeg ik een mail dat ze het apparaat nog niet terug hadden en ook niet wisten hoe lang dit nog ging duren. kreeg de keuze een nieuwe koffiezetter uit te zoeken (ander model want de mijne was niet meer leverbaar) of langer wachten. vond het toch een goede service.