Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 10-02-2018 18:02:46
Huishouden & Energie

De consumentenbond als 'ondernemer'?

Wil ik met deze topic nu de consumentenbond beschadigen?

in tegendeel. het lieve poesje moet echter dringend weer een gevaarlijke tijger voor alle foute producenten worden, want het aantal klachten neemt en neemt maar toe ...

bedrijven krijgen ook steeds vaker subisidies en kunnen van fondsen gebruik maken. de vertegenwoordiger van de consumenten moet bijna bedelen, heeft de grootste moeite met nieuwe leden te werven, wordt deels zèlfs betaald door bedrijven die reclame mogen maken met de dure tests (predikatenfees) en wil tenslotte dat we jaarlijks overstappen via vergelijkingssites om bijna automatisch een premie te kunnen verdienen.

absurd, dat je geanimeerd wordt door een consumentenbond om de zorgverzekeraar te wisselen, terwijl eigenlijk het grote aantal gelijke polissen energisch bestreden had moeten worden ... toch? steeds vaker worden ook tips en tests voor alle consumenten toegankelijk of door media gepubliceerd. als ik bijdragen zou moeten betalen, zou ik dat op deze grote schaal beslist niet meer accepteren. misschien is de verenigingsvorm een innovatie waard  en zit niemand te wachten op 'een huisbaasje' en een onduidelijk aanbod m.b.t. gas-verwarmingsketels, terwijl we allemaal van het gas àf moeten!

300 medewerkers moeten tenslotte ergens van betaald kunnen worden, maar ... toch niet via onduidelijke constructies.

de consumentenbond is (zo goed als) dood. leve de consumentenbond!