Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 13-02-2018 22:54:31
Computers & Telefonie

Kpn heeft mij onterecht afgesloten en dwingt me tot duurder contract mag dat?

op 22 januari ontvingen wij een mail (in de spambox) met een verzoek of wij onze kabel wilden afstaan.

op zich al een vreemde vraag van kpn had de buurvrouw dan geen aansluiting. mag aannemen dat u nog een contract had lopen bij kpn wat dan gewoon dient door te lopen. dat u spotify kwijtraakt begrijp ik niet helemaal, dit zit standaard (gratis) in het alles in een pakket met daarin ook "gratis"bellen. anders kunt u het tegen betaling alsnog in het abo opnemen. verder vraag ik mij af hoe u een nieuw abo kunt nemen als u geen kpn aansluiting heeft, want die is overgegaan naar versatel.