Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 14-02-2018 13:16:38
Winkels & Webshops

Otto levert niet

Nee, dit mag niet, want bij het aangaan van de overeenkomst moeten de verzendkosten worden vermeld in het orderoverzicht. achteraf, als de bestelling is opgestuurd, nog met de mededeling komen dat een artikel niet kan worden geleverd en (dus niet bij het aangaan van de overeenkomst), mogen er geen verzendkosten worden berekend. u heeft deze koopovereenkomst nl gedaan met het idee dat er geen verzendkosten zouden zijn.
otto weet op het moment van opsturen dat de overeenkomst niet meer klopt en moet dan ook voor opsturen nogmaals de veranderde overeenkomst aan u overleggen. u heeft dan nl nog de tijd om de overeenkomst te ontbinden.

ik zou hierover ook een klacht indienen bij thuiswinkel.org, waar otto bij is aangesloten. het lijkt omdat er meerdere klachten zijn, ook nog een verdienmodel van otto.

een kredietovereenkomst zonder dat u daar toestemming voor heeft gegeven mag overigens ook niet.