Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AWYeah28
AWYeah28 - 14-02-2018 22:20:09
Winkels & Webshops

Neppe apple oortjes

Beste holoeloe,

het product voldoet niet aan de beschrijving die de verkoper geeft. er staat duidelijk dat het een origineel apple product betreft en dit blijkt niet het geval. u zult een klacht moeten indienen bij de verkoper en deze de gelegenheid moeten geven het probleem op te lossen, oftewel alsnog een origineel apple product te leveren. doet de verkoper dit niet, dan kunt u de koopovereenkomst ontbinden. helaas zie ik geen keurmerk waar deze website bij is aangesloten, dus zult u moeten hopen op medewerking van 123bestdeal.nl en gezien de antwoorden die u tot op heden hebt gekregen zou ik daar niet al te veel op hopen. bovendien dienen zaken als een ingebrekestelling schriftelijk en aangetekend te worden verstuurd en dan bent u al snel meer kwijt dan u betaald hebt.

mijn advies zouis dan ook om nog eenmaal te proberen het schappelijk op te lossen door een klacht in te dienen via de website van 123bestdeal, als daar niet binnen een redelijke termijn (meestal twee weken) een oplossing uit voortkomt op zoveel mogelijk plaatsen uw klacht te deponeren. sites als https://www.klacht.nl/" target="_blank">klacht.nl en https://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">klachtenkompas.nl zijn daar uitermate geschikt voor. iedereen die de website even natrekt op internet (wat u altijd zou moeten doen) zal dan de zoekresultaten te zien krijgen met uw klacht. zo helpt u in elk geval te voorkomen dat anderen dezelfde fout maken.

succes!