Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 17-02-2018 11:35:13
Computers & Telefonie

T-mobile thuis

De tv-anywere app is bedoeld voor smartphone en tablet, dat staat duidelijk op de website van t-mobile geschreven dus uw veronderstelling dat het zou op uw pc zou kunnen gaat mank. de behaalde snelheid is afhankelijk van uw verbinding voor een dsl verbinding is 96mb/s het maximaal haalbare en voor een glasvezel verbinding 750mb/s. als u een glasvezel verbinding heeft met een bijbehorend contract dan is 96mb/s veel te laag en zou t-mobile de snelheid dienen te verhogen. u kunt niet zonder kosten van het contract af want u had kunnen weten dat de app niet voor een pc bedoeld was en daarbij is tv-anywere een dienst die gratis aangeboden wordt. als u een glasvezel verbinding heeft en de snelheid is aantoonbaar veel te laag dan is t-mobile degene die dat probleem binnen een redelijke termijn op dient op te lossen pas als blijkt dat het niet mogelijk is heeft u een geldige reden om het contract op te zeggen.