Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 19-02-2018 08:53:06
Computers & Telefonie

Terugdraaien naar mijn oorspronkelijke abonnement

Voor 1-11-2017 heb je je abonnement verlengd. daar zal je toch wel een bevestiging van hebben gekregen. niet gecontroleerd?
dan had je de fout ontdekt en direct kunnen laten wijzigen. je hebt 14 dagen bedenktijd. nu kom je maanden later met het verhaal dat het jouw schuld niet is, maar die van de app. je mag hopen dat de youfone alsnog je abonnement wil wijzigen en anders wordt het flink internetten de komende 2 jaar.