Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reflecs
reflecs - 19-02-2018 13:11:55
Computers & Telefonie

Hoe krijg ik npo "uitzending gemist" terug?

Hallo aquarius,

ik knip en plak het bericht van de npo-site even, misschien is het ook verhelderend voor andere lezers:


de ontwikkelingen van de npo-app staan niet stil en we streven ernaar steeds meer functies beschikbaar te maken voor de smart tv. na de invoering van de nieuwe npo-app zijn enkele smart tv's niet meer compatibel met de npo-app.de software van oudere smart tv's kunnen de ontwikkelingen helaas niet aan, waardoor de oude npo-app niet langer te gebruiken is op tv's van een ander merk en bouwjaar dan onderstaande.


de nieuwe npo-app is beschikbaar op de volgende smart tv's:
- philips: bouwjaar 2014, 2015, 2016 en 2017
- samsung orsay: bouwjaar 2014 en 2015
- samsung tizen: bouwjaar 2015, 2016 en 2017


ook op onderstaande smart tv's komt de nieuwe npo-app binnenkort beschikbaar. een datum waarop de app beschikbaar is, is op dit moment nog niet bekend. zodra de app gedownload kan worden, laten we dat in dit artikel weten.
- lg: bouwjaar 2014, 2015, 2016 en 2017
- panasonic: bouwjaar 2014, 2015, 2016 en 2017


om alsnog onze uitzendingen te kunnen bekijken op je huidige televisie, kun je gebruikmaken van chromecast of airplay in combinatie met de npo-app op je tablet of telefoon.

nu is "binnenkort" nogal rekbaar. een paar weken is nog wel te overzien, denk ik :). u zou kunnen navragen wat de verwachting is.

u schrijft helaas niet welk tv-abonnement u heeft.
bij b.v. ziggo kunt u bijhttps://www.ziggo.nl/alles-in-1/start/" target="_blank"> hetzelfde abonnement kiezen voor een ci+ module (kaartje) of mediabox. met de eerste kunt u niet terugkijken (ziggo "tv gemist").
als dit het geval is kunt u dat laten omwisselen.

u kunt ook nog laptop/pc en tv d.m.v. een (hdmi)kabel verbinden om het beeld van uw computer met de npo-website over te brengen.
daar staat hier alvast iets over:http://www.lg.com/nl/ondersteuning/product-ondersteuning/ct20182005-1428549602425-others" target="_blank">http://www.lg.com/nl/ondersteuning/product-ondersteuning/ct20182005-1428549602425-others