Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rembrantd
rembrantd - 23-02-2018 06:36:03
Computers & Telefonie

Hoe krijg ik npo "uitzending gemist" terug?

Hallo boppe, ik had hetzelfde en sinds gisteren werkt alles weer gelukkig. ik had die vraag gesteld aan npo met het volgende antwoord:

bedankt voor de melding. we ervaren inderdaad problemen met de oude npo-app op smart-tv's. onze technici zijn aan het uitzoeken of de uitzendingen nog teruggezet kunnen worden, omdat de oude npo-app op den duur niet meer zal worden ondersteund en wordt vervangen door de nieuwe npo-app op televisies die hiervoor geschikt zijn. onze excuses voor het ongemak!

waarschijnlijk hebben meer mensen geklaagd.