Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 28-02-2018 21:20:19
Huishouden & Energie

Philips stofzuiger

[edit-red.]afgezien van alles, u zult die stofzuiger niet bij philips gekocht hebben, dus toen u een “probleem” kreeg met dat ding, had u contact op moeten nemen met de leverancier. 

u hebt dan wel twee jaar garantie, maar na zes maanden moet u aantonen dat het probleen niet door u veroorzaakt is. dus als er water in de motor zit, moet u bewijzen dat dat niet door uw handelen gekomen is. lijkt me haast onmogelijk. 

persoonlijk lijkt het mij het verstandigste dat u philips vraagt uit coulance dat apparaat te vernietigen onder kwijtschelding van de onderzoekskosten.