Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

klarna-nl
klarna-nl - 01-03-2018 12:33:02
Winkels & Webshops

Email validatie klarna

beste jos haring,


spijtig dat u klarna als onveilig ervaart omdat iemand uw e-mailadres gebruikt bij bestellingen. klarna is een achteraf betaalmethode waarvoor men bij ongeveer 70.000 webwinkels kan kiezen. de gegevens die voor een factuur gebruikt worden, krijgt klarna door van de webwinkel. daardoor is het voor klarna niet mogelijk om een e-mailadres op juistheid te controleren.


als iemand aangeeft dat er een factuur is ontvangen die echter niet voor deze persoon bedoeld is, moet dit uiteraard onderzocht worden. hier hebben we een veiligheidsafdeling voor die deze situatie erg serieus nemen. er zullen controle vragen gesteld worden en daarom is telefonisch contact van belang. ik begrijp dat dit in het verleden opgelost is kunnen worden door ander contact. dit is echter niet de bedoeling.


ik zie dat u inmiddels door een collega bent geholpen via chat. de factuur zal dus niet meer naar uw e-mailadres gestuurd worden. ik heb de gegevens doorgegeven naar een andere afdeling die gaat controleren waarom uw e-mailadres word gebruikt bij de gegevens van iemand anders, om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurd.


ik wens u nog een prettige dag toe!


groet, astrid