Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 04-03-2018 13:13:43
Elektronica & TV

Otto levert niet

Otto is administratief en logistiek gezien een amateuristische bende. het verbaast me dat die flutshop nog steeds bestaat. annuleren kan (vlg hun site) alleen op de dag van bestelling via 'mijn bestellingen'. ben je lekker mee dit geklooi. zoveel mogelijk je klacht op het web gooien, bijv. facebook, twitter, klacht.nl, klachtenkompas.nl enz.



door ida61 - 4 mrt. 2018 om 13:02 
1 antwoorden / vragen

0

ook ik heb dit probleem, heb geen klantenrekening maar wel kast besteld waar 2 weken levertijd op zit, schetst mijn verbazing dat ze die gewoon op rekening zetten terwijl nog niks ontvangen heb en dit al 6 weken terug besteld heb. tevens beantwoorden ze mijn vraag niet waarom ik die niet kan annuleren want volgens hen kan dat niet, pas bij de deur als die ooit komt. ook kreeg ik mail of ik de kast wel wou gaan betalen want zicht termijn was verstreken, welk zicht termijn ik heb hem niet!  bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen. wat ik tevens ook heel kwalijk vindt is dat ik bestelde goederen die ik wel al gekregen heb en betaald gewoon van die klantenrekening totaal bedrag afgaat en dus niet als zijnde betaald van de artikelen! ik heb nooit een gespreid betalen genomen dus dit is al met al een zeer vreemde zaak en ik kan niet van die kast af.