Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ir
irma71 - 06-03-2018 09:34:34
Vakantie & Reizen

Park plus parking schiphol

Ik heb onlangs ook via deze kortingsregel geboekt. prompt ontvang ik via p5 schiphol parkeren de mail dat park plus een bedrijf is dat zijn beloftes niet nakomt. schijnbaar gebruikt park plus het telefoonnummer van p5. voorheen boekte ik altijd bij p5, maar ben voor 1 keer met deze 'mooie' deal in zee gegaan. na het waarschuwingsmailtje heb ik de reservering geprobeerd ongedaan te maken. dit kan wel, maar mijn betaling wordt dan als parkeertegoed weggezet en kan ik binnen twee jaar opgebruiken. dit wil ik echter helemaal niet. ik ben nu bezig om mijn geld retour te krijgen. de site van park plus ziet er wel heel professioneel uit. ik weet het niet meer en neem het zekere voor het onzekere.