Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lekkend dak

Beste gert,

allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor deze uitermate teleurstellende gang van zaken. dit is niet de manier waarop wij onze nieuwe klanten willen verwelkomen. 

ik heb me vanmorgen ingelezen in uw totale installatieverloop en ik kan niet anders zeggen dan dat we hier grove steken hebben laten vallen. een fout kan gemaakt worden, een lekkage kan ontstaan, maar dit hadden we anders moeten oplossen. ook onze installatiepartner deelt deze mening en betreurt dit incident. 

de verantwoordelijke manager bij de installatiepartner heeft mij geinformeerd dat a.s. dinsdag 13-3 een voor u vertrouwde aannemer de schade en benodigde herstelwerkzaamheden komt opnemen en zo spoedig mogelijk daarna komt uitvoeren. onze partner heeft aangegeven dat het herstel uiterlijk op 20 maart volledig gedaan zal zijn. 

eventuele schade aan uw overige eigendommen (meubels, behang, plafonds) kunt u claimen bij uw eigen verzekeringsmaatschappij. zij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk geholpen wordt om de schade te laten herstellen (met geld of met vakmensen), waarna ze de gemaakte kosten verhalen op onze verzekeringsmaatschappij. ik wil nogmaals benadrukken dat wij deze gang van zaken betreuren en hoop dat we met elkaar in gesprek kunnen blijven om de schade te herstellen en te werken aan een beter vervolg van onze relatie. 

met vriendelijke groeten,
marlies denissen, 
manager klantenservice zelfstroom bv