Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 20-03-2018 09:28:01
Garantie & Verzekeringen

Garantie bij prominent

Iemand ... moet uw recht gaan halen

en dus onderzoeken of dit een constructieprobleem/fabrikagefout is of het gevolg van een verkeerd gebruik. het beste laat u dit door een expert uit de branche doen. repareren staat sowieso aan. u kunt ook gelijk naar de geschillencommissie stappen.

u staat beduidend steviger in uw schoenen wanneer er meerdere klachten gespot kunnen worden over hetzelfde probleem. ga eens op zoek naar reviews en klachten zoals op klacht.nl en klachtenkompas.nl.

een rechtsbijstandsverzekering kunnen aanspreken zou helemaal prima zijn ....

op klacht.nl zie ik vaker, dat de klacht inmiddels is opgelost, maar on-zichtbaar is voor andere lezers! trek uw conclusie.

ps. prominent geeft overigens niet één maar twee jaar garantie!  > https://www.prominent.nu/klantenservice/garantie" target="_blank">hier <