Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 22-03-2018 15:37:26
Computers & Telefonie

Tele2 terror

Waarom storneren mensen eerst en vooral zonder te informeren bedragen.
vaak is het met automatische incasso’s van abonnementen zo dat dezen al een paar weken klaar staan (geautomatiseerd) voordat ze worden uitgevoerd en hebben die betrekking op de volgende maand.
u geeft aan op 11 september u abonnement te hebben opgezegd maar per welke datum?
het abonnement loopt minstens 1 maand door en dus tot 11 oktober. uw abonnements kosten voor oktober worden dus afgeschreven in september maar ja die heb je gestorneerd en dus ontstaat er een schuld. had die nou normaal betaald dan was daarna vast en zeker een correctie gekomen voor de onterecht in rekening gebrachte abonnements kosten na 11 oktober (waarschijnlijk abonnement over de periode 11 oktober t/m 31 oktober). maarja eerst storneren en dan pas nadenken dat levert wel vaker problemen op.