Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vl
vleminxcarmen - 22-03-2018 16:35:23
Geldzaken & Recht

Ik ben gebeld door business collect. ik zou nog een bedrag moeten betalen

Ik kreeg telefoon en mail van business collect en weet niet goed wat ik moet doen, een zogenaamde openstaande schuld en de vraag of ik het direct kon betalen wat ik zeker niet heb gedaan, ik zet hierbij de mail die ik ontvangen heb , wat moet ik doen


geachte mevrouw vleminx,

naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen:

u krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van business collect b.v. om de totaalsom van € 242 te betalen . na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

de betaling dient gedaan te worden op

iban: de65100110012628470403
bi̇c: ntsbdeb1xxx
t.n.v. business collect b.v.

onder vermelding van uw naam en dossiernummer: 4912924. als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@business-collect.com  onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen. indien u de betaling heeft gedaan via ideal hoeft u geen betaalbewijs te sturen.

ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

met vriendelijke groet,

algemeen secretariaat

business collect b.v
adres  : joop geesinkweg 901 1114 ab amsterdam
tel : 020 561 6015
e-mail : info@business-collect.com
web : www.business-collect.com