Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 01-04-2018 11:51:36
Computers & Telefonie

Schijn volgens ziggo gebeld te hebben naar 09094400041....

wie stelt moet bewijzen 
hoe het ook zit, een telecom provider moet volgens mekić altijd kunnen bewijzen dat de kosten die zij aan klanten doorvoeren ook daadwerkelijk gemaakt zijn. enkel een rekening sturen met een specificatie is daarbij niet genoeg als de klant zich niet kan herkennen in de berekende kosten. de provider zou in dit geval via een technische specificatie van de zendmast moeten kunnen aantonen dat er inderdaad twee uur lang gebeld is vanuit de telefoon van de klant. ook kun je naar de geschillencommissie of de rechter stappen als de kosten op de rekening niet rijmen met je gebruik.