Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bj
BjS - 13-04-2018 12:57:22
Computers & Telefonie

Vaste telefoon afgesloten door fout van medewerker kpn

Inderdaad effe afwachten, 17 april is wel redelijk snel. daarna even met kpn contact opnemen, desnoods schriftelijk, om je beklag te doen. mijn ervaring is dat je er wel een vergoeding voor kunt krijgen (en dan bedoel ik niet alleen de abonnementskosten over de afgesloten periode). dat zou dan in de vorm van een korting voor de komende abonnementsperiode kunnen zijn...