Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 17-04-2018 08:48:07
Computers & Telefonie

Dubbel abonnement t-mobile

Heb je je prive abonnement over laten zetten naar een zakelijk abonnement?
kreeg je toen een overdrachtsnummer om nog door te kunnen bellen tot het abonnement geregeld was?
maar het prive abonnement is nooit afgesloten en je betaalt dit nog steeds, ondanks dat je nu op hetzelfde nummer een zakelijk abonnement hebt?
je hebt 2 uur gebeld met t mobiel, de callcentermedewerker heeft toch wel meer gezegd dan wij kunnen niets voor je doen.
waarom niet? dat is het uitgangspunt.
dien een schriftelijke klacht in bij t-mobile.(zakelijk)
het prive abonnement is nu toch wel vervallen?