Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mesjeu
mesjeu - 17-04-2018 09:03:16
Computers & Telefonie

Toners - wat klopt er?

In 2014 ontving ik van 123inkt deze reactie; en de hp-printer werkte weer.


melding: de volgende inktcartridges zijn niet aanwezig of beschadigd
als na installatie van een nieuwe cartridge de melding "de volgende inktcartridges zijn niet aanwezig of beschadigd" op het display van de printer en/of op uw computer verschijnt, dan kan de chip op een van de inktcartridges niet worden gelezen. de inktcartridge waar de melding betrekking op heeft staat met een gekleurd symbool bij de melding weergegeven.

volg deze stappen om het probleem op te lossen:

1. haal de inktcartridge die niet herkend wordt uit de printer.
2. veeg de chip op de inktcartridge schoon met een droge doek.
3. haal de printer voor ruim een minuut van de stroom. verwijder ook de usb-kabel.
4. sluit de printer weer aan op de stroom en plaats de usb-kabel terug.
5. installeer de inktcartridge(s) weer in de printer. zorg dat deze goed vast klikt.
6. herhaal deze stappen als de melding niet verdwenen is.

of deze link, maar dan moet je wel inloggen bij 123.
http://www.123inkt.nl/customer/myfaq/melding-de-volgende-cartridges-zijn-niet-aanwezig-of-beschadigd-c16477-q309.html?token=2f5f6e06592cc0495f47a9350f2c2480dfd33272a7aa554525a3933e20161546711b5dc966662cae70691b5e3c921f1a631c2b1e97a24a4e50f0fc482b7e3354" target="_blank">http://www.123inkt.nl/customer/myfaq/melding-de-volgende-cartridges-zijn-niet-aanwezig-of-beschadigd-c16477-q309.html