Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ziggo Webcare
Ziggo Webcare - 19-04-2018 14:03:14
Geldzaken & Recht

Ziggo

hallo siccogrietje2011,


 


ik kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. als je jaren geen gebruik hebt gemaakt van dit pakket is dit natuurlijk zuur geld. helaas is het inderdaad niet voor ons in te zien of een bepaalde zender door een klant bekeken wordt of niet. als u een opzegging bij ons hebt uitgevoerd ontvangt u per mail en post een bevestiging. dit is uw bewijs en onze bevestiging dat het pakket ook echt is opgezegd. daarnaast moet ik mijn collega gelijk geven in het feit dat u zelf verantwoordelijk bent voor uw facturen en abonnement. we hebben uit goede wil het pakket direct stop gezet zodat u een deel van april nog weer terug krijgt van ons. helaas kunnen wij in deze niets meer doen.


 


met vriendelijke groet.


alex van ziggo