Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tu
Tubert71! - 20-04-2018 15:22:22
Winkels & Webshops

Bed valt niet te monteren en herroepingsrecht door schade

panter22 de vraag is of de verkoper zich hier zomaar op mag beroepen.de schuld wordt nu bij mij neergelegd.ten onrechte volgens mij.iedereen moet in staat zijn om een bed inelkaar te zetten.daarbij moet een goede instructie geleverd worden. dat lijkt me een essentieel onderdeel.het is niet het eerste bed dat ik monteer.daarbij ligt niet in mijn belang om de instructies niet zorgvuldig op te volgen.de hiervoor bestemde schroeven zijn gebruikt en er blijft niks over.
indien ik dit fout zou hebben gedaan had ik de verantwoordelijkheid op me genomen en nieuwe panelen bijbesteld.
wanneer de verkoper zich beroept op een gereduceerde teruggave door foutieve montage zorgt ervoor dat de herroeping faalt volgens hem.immers er kan zonder reden van opgave een volledige terugbetaling worden gedaan.
indien de motivering hiervan onnodige foutieve montage is dan ben ik het hier niet mee eens.in dat geval wil ik weten hoe hard een ondernemer dit kan maken.
daartegenover gesteld denk ik dat vanuit mijn perspectief er sprake is een ondeugdelijk product.een geschikte oplossing is om samen de reparatie te voldoen.
de verkoper stelt 50% van de aankoopwaarde betalen we terug minus de panelen.geen sprake van een bed.wel veel geld kwijt.
neodutchio  dan heb ik in iedergeval een bed en lijkt me een veel klantvriendelijkere oplossing dan waar ik nu voor sta. (sorry voor de hoofdletters)