Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 21-04-2018 11:31:23
Elektronica & TV

Marktplaats - product defect na 1 dag

Het antwoord hierboven, van lovewinnie, is juridisch wellicht correct maar dat wil nog niet zeggen dat u zo moet handelen. als we er voor het gemak even van uitgaan dat de koper te goeder trouw is dan is het natuurlijk enorm balen als een product, ook al zat het nieuw in doos en was de prijs van 25% van de normale prijs, na een dag al niet meer werkt en is het logisch dat deze reclameert. als ik de verkoper was echter, dan zou ik het zelf ook niet leuk vinden wanneer een situatie als deze zich voordoet en zou zelf nog liever het product terugnemen en terugbetalen dan er veel gezeur over te hebben.

je aanbod van terugsturen, nakijken en dan (neem ik aan) bepalen of je wel of niet wil terugbetalen, lijkt mij heel redelijk. eerst geld retour en dan terugsturen vind ik zelf een onredelijk voorstel vanuit de koper. wellicht kan je het beste nog een keer je oorspronkelijk voorstel herhalen met de mededeling dat het ook gelijk je laatste voorstel is.