Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 22-04-2018 21:44:56
Vakantie & Reizen

Negatieve ervaring treinreiswinkel

Via treinreiswinkel kun je een complete reis boeken incl. hotel. zij regelen een zo voordelig mogelijk vervoer per trein dus kan het voorkomen dat men wacht op de speciale aanbiedingen van betreffend spoorwegmaatschappij. aan de hand van die gegevens is de prijs gebaseerd. u heeft dus nog tijd genoeg voor de vervoersbewijzen. bij boeking staat precies aangegeven over welk traject er gereden gaat worden maar ook daaarin kunnen veranderingen komen. hoe weet u dat op een bepaald traject er geen werkzaamheden zijn, vanuit gaande dat het een buitenlands traject is. en waarom een alternatief verstrekken als hen bekend is tot wanneer de werkzaamheden zijn. zelf heb ik al verschillende reizen via hen gemaakt en heb alleen maar positieve ervaringen. treintijden, overstapplaatsen en hotels het was allemaal prima verzorgd.
en nee ik werk niet bij treinreiswinkel, heb daar ook geen aandelen van maar ook zeker geen negative ervaring.