Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 25-04-2018 11:09:01
Computers & Telefonie

Garantie laptop

Naast de (juridische) mogelijkheden (die v&b-collega's beslist zullen plaatsen) ...

wil ik erop wijzen, dat u uw klacht moest plaatsen op klachtensites, zoals klacht.nl en/of klachtenkompas.nl. de betrokken bedrijven zien deze publieke meldingen niet graag, bang voor een slecht imago en lossen problemen plotseling snel op.

actie>> vandaag heeft de consumentenbond een extra  >https://www.consumentenbond.nl/acties/te-snel-kapot" target="_blank">meldpunt<  ingericht om bij voorbeeld reparatieproblemen te kunnen aankaarten, waarbij de bond belooft om de producent te gaan benaderen (lidmaatschap is niet verplicht). ik vind uw klacht een prima boegbeeld voor deze nieuwe consumentenbond-actie. meer informatie op de cb-communitiy >https://community.consumentenbond.nl/consument-recht-28/apparaat-kapot-repareren-of-nieuwe-kopen-15793" target="_blank">hier<

misschien meldt u uw ervaring hiermee op uw eigen topic terug, zodat wij vaker deze actie kunnen aanbevelen (of niet)?

https://community.consumentenbond.nl/consument-recht-28/apparaat-kapot-repareren-of-nieuwe-kopen-15793
https://www.consumentenbond.nl/acties/te-snel-kapot