Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Beps
Beps - 03-05-2018 19:21:28
Winkels & Webshops

Pakket na 8 maanden ontvangen

Als je geweten opspeelt dan neem je eerst contact op met de winkel, deze kun je boven in je bestelling vinden en dan aan hem zeggen dat je het nogmaals bestel en betaal maar dat hij het niet hoeft op te sturen. dan staat alles weer goed en kun jij rustig slapen. als je deze methode gebruik kun je nogmaals bij je betaling in het boxje eronder vertellen dat hij het niet hoeft op te sturen.

ook kun je met eva chatten op hun site en de situatie uitleggen als je er met de verkoper niet uitkomt, dan krijg je vanzelf het antwoord van hun.
om bij eva te komen moet je onderaan de pagina onder help klikken op "customer service". klik op een van de probleem meldingen en klik hierna onder op nee het heeft niet gehlopen, hierna volg je nog wat vragen en daar geef je aan wat je dwars zit, dan komen zij er niet uit en dan krijg je een medewerker die met je gaat chatten en de boel recht kan zetten. dit is een zeer complexe methode ik heb het al twee keer gedaan en telkens dacht ik dat het niet werkte maar dan ineens zit je erin en lukt het om alles recht te zetten. advies van mij als je engels niet optimaal is, gebruik even translator van google en alles komt sneller goed. ook je bestellings link klaar zetten om het gevraagde direct te kunnen geven.

als je ermee kunt leven doe je niets en heb je gewoon even een prijsje gewonnen. tenslotte kan zoiets gebeuren en inderdaad kun je hierover niets vinden.